Poihsis

Greek Poetry and Poet Hector Ektropos Ελληνική ποίηση και o ποιητής Έκτωρ Έκτροπος

My Photo
Name:
Location: Athens, Greece

μια χίμαιρα... το χθές είναι του σήμερα... και ρούχο μου καθάριο... το σήμερα του αύριο...

Tuesday, April 09, 2013

Χωρίς

Επέρασες αποβραδύς
θίασος λέξεων
χρώματα ρέλια στους αέρες
και πάνω σου ραμμένες
οι νύχτες και οι μέρες
της άναρχης κραυγής
ερωτικών συνδιαλέξεων
μια κάμπια άτακτης φυγής
που πεταλούδισε
σε χείλη  εφηβαίων ροδορέξεων
Και γω για να καγώ από νωρίς
δώρα στουπιά σου μάζεψα και πέτρες
κι άναψα φώς πίσω απ τα ντέξιον
με τα στιχάκια της αφής
το χέρι μου για να χαρείς
που ελουλούδισε
ρεβόλβερ αυτόχειρων αδέξιων
κι ήτανε πάνω μου ραμμένες
οι πένες και οι σφαίρες
κάθε μισής μου αδέκαρης ψυχής
λέξεις, κουρέλια μου παντιέρες
τυφλές γιορτές των διενέξεων
Στροφάδια της αποσιωπής
στο Κολοσσαίο της ζωής
η ανθοδέσμη μου η νυμφαία
μέθη ρομφαία δακτύλων επιδέξιων
έτσι μοιραία και αστεία
πυροβόλο και στόμα μου ευθεία
να την πετάξω από όλους πιο ψηλά
πιό πόρφυρα... πιο φωτεινά...
και με το ένα σου...
και με το δύο σου...
και με το τρία...
έτσι επέρασες αποβραδύς
βολίδα δίχως να σταθείς
και ήσουνα όμορφη...
ήσουνα όμορφη σαν ευτυχία...
κι όλα ήταν όμορφα κι αστεία...
κι όλα στ' αστεία...
και γω  απέμεινα χωρίς...